خرید سرویس خواب چوبی اسپرت و مدرن

فروشگاه اینترنتی مبل راحتی شیک و مدرن HSH +ارسال در سراسر کشور، قیمت تخت خواب چوبی دو نفره

من را در شبكه هاي اجتماعي دنبال كنيد

اتاق خواب همانند سایر بخش‌های خانه شامل اجزای مشخصی است، مهمترین بخش اتاق خواب ، سرویس خواب میباشد که از نظر طراحی، رنگ و تعداد با دیگر سبک‌ها کمی متفاوت است. اصل مهم و طلایی در خرید سرویس خواب چوبی اسپرت و مدرن، جنس و ابعاد اندازه آن میباشد. بهتر است تخت خواب با کیفیتی خریداری کنید تا سالیان سال ماندگار باشد. اگر شما به دنبال خرید سرویس خواب چوبی اسپرت و مدرن و با جنس درجه یک هستید حتما به فروشگاه اینترنتی HSH سری بزنید. امکان خرید حضوری و خرید اینترنتی برای تمامی محصولات مخصوصاً سرویس خواب اسپرت و جدید وجود دارد. برای اطلاع از قیمت تخت خواب دو نفره و یک نفره به وبسایت فروشگاهی این مجموعه بروید و یا با تیم فروش در تماس باشید. ارسال محصولات به کلیه نقاط کشور وجود دارد.
وب سایت : www.hsh1.ir

شماره تماس : ۰۹۱۲۰۰۶۲۰۱۱

شماره واتس آپ : ۰۹۱۲۰۰۶۲۰۱۲
خرید سرویس خواب چوبی اسپرت و مدرن

سرویس خواب اسپرت جدید

سرویس خواب اسپرت و مدرن این روزها در بین زوج های جوان طرفداران بسیاری دارد. سرویس خواب و تخت خواب اسپرت معمولا دارای طراحی منحصر به فرد و جالبی بوده و خلاقیت خیلی خوبی در طراحی این مدل از تخت خواب به کار رفته است. برخی از مدل های سرویس خواب اسپرت با رنگ های فانتزی و روشن ، برخی تخت خواب اسپرت با رنگ های رسمی طراحی و تولید می شوند. حتما نباید تخت خواب یک نفره با ابعاد استاندارد خریداری کنید می‌توانید با توجه به متراژی که در اختیار دارید تخت خوابی با عرض بیشتری سفارش بدهید. شاید بد نباشد بدانید ارتفاع یک تخت از سطح زمین باید چیزی بین ۳۵ تا ۴۰ سانتی متر باشد.

تولیدی تخت خواب در تهران

تخت خواب های سرویس بیشتر در جنس های تمام چوب، ام دی اف و فلزی ساخته و در بازار عرضه می شود که انتخاب آن منوط به سلیقه ی شما و دکوراسیون خانه است. چوب طبیعی ظاهری کاملا لوکس و مدرن بوده و کیفیت و مقاومت بالاتری نسبت به جنس های دیگر دارد. امروزه اجزای سرویس خواب چوبی بیشتر شده و شامل  : تخت‌خواب چوبی دو نفره یا یک نفره، میز پاتختی، صندلی و میز توالت، آینه ایستاده، پاف، نیمک، دراو، کمد میباشد. استفاده از پاف علاوه بر زیبایی باعث میشود که افراد روی تشک نشینند.چون نشستن روی تشک باعث کاهش عمر آن میشود. با توجه به سلیقه عموم جوانان و نوجوانان، می‌توان گفت اغلب، سبک‌های مدرن مورد توجه آن‌ها قرار می‌گیرد. این تولیدی تخت خواب در تهران تمامی محصولات خود را با کیفیت بالا و مطابق با مدلهای اروپایی طراحی و در تهران و دیگر شهرها ارائه میکند. فروشگاه اینترنتی HSH با هدف ارائه بهترین کالاها و خدمات، و جلب رضایت کامل مشتری و با شعار دیگر برای خرید روزها بازار نروید پایه گذاری شد. جهت خرید تخت خواب در تهران به صورت حضوری و مشاهده محصولات از نزدیک به آدرس درج شده بروید.
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.